Պետրոս Մելքոնյանի անվան Վանաձորի մասնաճյուղ

Ժամանակակից լաբորատոր բազա

ՀԱՊՀ Վանաձորի մասնաճյուղի լաբորատոր պայմանները թույլ են տալիս ուսանողներին՝ կատարել արդյունավետ հետազոտություններ
Մանրամասն 

Հարուստ պատմություն

ՀԱՊՀ Վանաձորի մասնաճյուղը հիմնադրվել է 1959թ. և մինչ այժմ տվել է շուրջ 9000 շրջանավարտ
Մանրամասն 

Միջազգային ծրագրեր

ՀԱՊՀ Վանաձորի մասնաճյուղը եվրոպական համալսարանների ցանցի անդամ է և ունի բազմաթիվ համագործակից բուհեր ամբողջ աշխարհում
Մանրամասն 

ՀԱՊՀ Վանաձորի մասնաճյուղի ավագ դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի 11 գ դասարանի աշակերտները՝ տնտեսագիտության ուսուցչուհի Արուսյակ Մադոյանի ղեկավարությամբ, ներկայացրել են նախագծային աշխատանք «Ձեռնարկության ներքին և արտաքին միջավայրի ուսումնասիրությունը» թեմայով։ Թեմայի արդիականությունը հիմնավորված է այն հանգամանքով, որ երկրի տնտեսության զարգացման կարևորագույն գործոնը արդյունաբերության զարգացումն է, իսկ Հայաստանի նման փոքր և ոչ բարենպաստ տարածաշրջանում տեղակայված երկրի համար սա առավել քան ակտուալ է։ Հետազոտությունը կատարվել է Գլորիա կարի ֆաբրիկայի օրինակի հիման վրա։ Աշակերտները այցելել են գործարան, իրենց աչքով տեսել են արտադրական պրոցեսը, ծանոթացել ձեռնարկության կառուցվածքին, կառավարմանը, առկա խնդիրներին, կատարել են վանաձորյան շուկայի ուսումնասիրություն և առաջարկում են նոր, ազգային բրենդի շուկա մուտք գործելու ռազմավարական ծրագիր։ Նախագծային աշխատանքի նպատակն էր տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու միջոցով աշակերտների մոտ զարգացնել հետազոտելու, վերլուծելու ունակությունը, թիմային աշխատանքը և փոխօգնությունը։

Նախագծային աշխատանքի ներկայացմանը ներկա էին ՀԱՊՀ Վանաձորի մասնաճյուղի տնօրեն Արմեն Խառատյանը, ավագ դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչներ և աշակերտներ։

Հրավիրված էին նաև Վանաձորի թիվ 4, 8, 15, 23 և 25 հիմնական դպրոցների 9-րդ դասարանցիներ և ուսուցիչներ:

Արտահայտվեցին մասնաճյուղի տնօրեն Արմեն Խառատյանը՝ իր խոսքում կարևորելով տնտեսագիտական հոսքի առկայությունը ավագ դպրոցում։ Ավագ դպրոցի տնօրեն Լուսինե Սարգսյանը շնորհավորեց բովանդակալից աշխատանքի համար, շնորհակալագրեր հանձնեց աշխատանքի ղեկավար Արուսյակ Մադոյանին և 11գ դասարանին, հորդորելով որ նմանատիպ աշխատանքները լինեն շարունակական: